søndag 22. august 2010

Livet med photo booth

Jeg nevnte at jeg egentlig er helt forlatt her ute i ingenmannsland, ikke sant? Iris bor i Trondheim. Jeg bor her. Hun har fadderuke. Jeg har ikke fadderuke.

Iris skåler og har det gøy, med noen få ok kjekke lærerstudenter (lærerstudenter..... hadde ikke tatt i de med ildtang engang uansett), mens jeg.......

Tester photo booth. SVART HVITT KULT ASS DET VISSTE JEG IKKE!!!!

Iris prøver nye klær og er kul med en kjekk ....lærerstudent sine klær. Vel, jeg.......

FANT ANDRE FARGER PÅ PHOTO BOOTH! SYYYYREEEE

Iris har gått hardere til verks og tenker det var like så greit og bare ligge på fange til lærerstudenter. Fadderuke ass.

Jeg får nok og bare: "KAMILLA KOM HER DA JEG VIL KLINE MED DEG!!!!" Mac ass.

Iris fikk ikke napp med han kjekke, så hun tar seg til takke med noe som er bare ok. Og jeg bare.....


"MYE BEDRE Å VÆRE TEGNESERIEFIGUR!!!!!! Eventuelt superhelt!"

Photo booth, du gjør dagen min. I dont give shit om fadderuka. KOS DEG VIDERE, IRIS, du kommer snart krypende tilbake.