tirsdag 17. august 2010

pehehehhehehedo

Nå har jeg akkurat våknet, klokken er 13.45 og jeg tenker som så; idag våknet jeg tidlig ass!!!!!
Det er det jeg gjør her i ingenmannsland, sover.

Vel, siden igår har jeg blitt tagget i et bilde på facebook. Det knuste selvtillitten min. Jeg har aldri visst at jeg har en så GIGANTISK rumpe. Jaja, end life.


Over til noe morsomt. På hove nevnte jeg at vi lekte crazyblogfanz, vi gikk bort til dette boytoyet og spurte om å få ta bilde. Han ville jo såklart. Etter noen måneder (én måned) fant jeg dette bildet på facebook. En stund etter det lærte jeg meg hva pedobear er. Jeg tror jeg lo i noen dager sammenhengende.


Skjønneru hva jeg mener eller?

I natt drømte jeg om grevlinger igjen, det har jeg gjort to ganger før også.

Hade'a blåg1 du r bzt <3>

1 kommentar:

beatebasso sa...

Mer å ta i, mer å vær gla'i!
Løøh dat ass!